Donderdag 04 Januarie 2018

Hoe om in opsiemark xbox te handel


Miami International Holdings, Inc. Tradisie Securities and Derivatives Inc. Bolsa De Valores Die La Republica Dominicana Sa. Power Exchange India Ltd ACS Uitvoeringsdienste, LLC. Chittagong Effektebeurs Bpk. Multi Commodity Exchange van Indië Ltd Singapore Exchange Bond Trading Pte. Morgan Stanley MUFG Securities Co. Die Guyana Vereniging van Sekuriteitsmaatskappye en Tussengangers. Eurex Clearing Asia Pte. Filippynse Effektebeurs, Inc. Duidelike markte Noord-Amerika, Inc.


Eurex Exchange Asia Pte. Morgan Stanley en Co. C2 Options Exchange Inc. Virtu Financial Capital Markets, LLC. Duidelike markte Japan, Inc. Indian Commodity Exchange Ltd. Nasionale Effektebeurs, Inc. MTS Markets International Inc. Hong Kong Futures Exchange Ltd Besprekingsrade met mede-dwase, ontleders en kundiges. Geniet 'n wêreld van wenners van ons spanne van kundige ontleders. Gee jou die gemak en gerief van beleggings in onderlinge fondse en die vertroue wat uit beleggings met die Dwaasheidsbeginsel kom.


Alle opbrengste word daagliks opgedateer tensy anders vermeld. Ons sien uit daarna om u by u reis na finansiële onafhanklikheid aan te sluit. Ons glo dat belegging bemagtigend, verrykend en prettig is. Die Motley Fool besit aandele van Tesla, Netflix, en Walt Disney. En ons neem dit ernstig, een lid op 'n keer. Die Motley Fool beveel Tesla, Netflix en Walt Disney aan. Duidelike antwoorde op algemene vrae oor belegging en finansiering. Suksesvolle belegging in slegs 'n paar stappe. Van die stigting in 1993 het The Motley Fool aan die kant van die individuele belegger geveg.


Ons doel is om die wêreld beter te help belê. Sobel, en David Macpherson, glo dat 'n kursus oor die beginsels van ekonomie moet fokus op die mag en relevansie van die ekonomiese denkwyse. Dit is hierdie geloof en ooreenstemmende skryfbenadering wat ECONOMICS: PRIVATE AND PUBLIC gemaak het. Die duidelike gevoel van die beheerder maak dit 'n unieke keuse vir professionele konsole gamers. Die maatskappy het 'n wêreldwye voetspoor met 9 kantore wêreldwyd en word erken as die voorste handelsmerk vir gamers in die VSA, Europa en China. Razer is een van die mees erkende logo's in die wêreldwye spel - en esportsgemeenskappe. Razer Blade speel skootrekenaars. Hierdie visuele instellings kan aangepas en gestoor word via Razer Synapse vir Xbox. Hierdie proses het gehelp om te verseker dat die wolverine ons spelers die grootste voordeel gee oor die res van die kompetisie. Die nuwe beheerder behou die ergonomiese ontwerp en hoogs geprysde eienskappe van Wolverine Ultimate.


Razer Wolverine Tournament Edition verseker die hoogste vlakke van prestasie en troos. Accel, Intel Capital en Horizons Ventures. XBOX ONE en Windows 10. Razer Chroma Lighting met keuse vanaf 16. Geredigeer vir 'n multikulturele gehoor. Vibe skep tendense soveel as wat hulle registreer. MAKRO-EKONOMIE: PRIVAAT - EN OPENBARE KEUSE, Vyftiende Uitgawe, weerspieël huidige ekonomiese toestande, wat studente in staat stel om ekonomiese konsepte toe te pas op die wêreld rondom hulle. Dit sluit ook hoogtepunte in. Hierdie boek sal neem. Xbox One, dan moet jy hierdie handleiding koop om jou te help deur al die funksies, kontroversie en kwessies wat rondom die Xbox One draai. As jy 'n item daar gaan koop, moet jy 'n item in jou karaktervoorraad aanbied.


In 'n sekere sin is jy korrek. Dus, alles wat jy oor die perk wil verhandel, kan met die hand gedoen word. Uiteraard beweeg iets met volle poe-handelfiltrering in die spel. Maar laasgenoemde is dat jou situasie soortgelyk is aan 'n kind wat nie lekkergoed vir sy eie goed mag eet nie. Ernstige vriendin, jy kan goed beteken, maar jy is soos my oupa met die videorecorder worstel. Dit sal nog steeds sy foute hê, dink ek, maar dit sou na my mening 'n verbetering wees in die huidige situasie. Of selfs een per dag. Nog 'n argument teen AH is dat dit net baie ryk spelers wat gelyktydig kan koop, net baat vind. En IP-adres verbod, my God is jy oulik. Hoe sal jy voel as die hele poe.


Jy besef dat hulle geen manier het om te weet watter rekening 'n kruiper is nie en wat nie, ook nie as jy een verbied nie, is die huidige bots reeds outomaties opgestel nadat dit verban is. Om hierdie GGG te blaai, kan óf 'n ig veilinghuis, of net 'n poe, byvoeg. Natuurlik kan GGG dinge daaraan doen. 'N AH sal handel baie geriefliker maak, maar dit sal ook die spoed waarteen spelers koop en verkoop, aansienlik verhoog. Aan die einde van die 30's word een van hierdie spelers willekeurig gekies en kan die item koop. Daar is meer redenasie. Mense moet poe waardeer. Die vaste meerderheid spelers is NIE kragverskaffers nie en dit sal diegene wees wat voordeel trek uit 'n outomatiese stelsel. Bots sal nou die enigste manier wees om mededingend te wees om 'n item te kry.


Daar kan ook ander oplossings wees wat bots bestry, terwyl die geur op dieselfde manier verhoog word. Nie waar nie in PoE nie. WoW hefboomstelsel draai meestal om onhandelbare items. Daar is niks vir die handel daar nie. Dus, as GGG oor massa-inflasie praat, wil ek die bron hoor, waar hulle verduidelik hoe dit eintlik sou opblaas. En aan die ander kant assholes wat probeer om 'n spieël te kry deur 2ex en 5 necros te verhandel. WoW jy moet eintlik vir lidmaatskap betaal. Asof jy jou bolle in jou stash het, moet jy soos 'n gewone persoon die bolle uit jou stash vat om 'n aanbod te maak. Dan kan jy steeds die sleutel unieks wat jy nodig het vir jou bou, alhoewel dit 'n paar dae sal neem, maar bots sal moeilik wees om tred te hou met die huidige pryse.


Wat van die beperking van die aantal soektogte per speler tot 'n paar per dag? Niemand stoor regtig met uitgebreide verduidelikings vir 'n kind nie, want dit kan nie verstaan ​​nie, dit kan nie lank dink nie. Dit kan net kla oor die ding wat hy voor hom sien. Normaalweg sou 'n bot die eerste wees om dit te gryp. Slim mense het baie hiervan gedink en daar is oplossings. As handel nie moeilik is nie, sal mark manipulasie eintlik gebeur. AH word steeds deur die meeste spelers gebruik. Miskien is 'n baster van soorte, maar 'n AH is geneig om ekonomieë te verwoes. Die verkoopprys is die grondprys vir enige item. Met 'n veilinghuis kry alles 'n massiewe aanbod van uniques en rares en alles, so niks is skaars nie en niks is waardevol nie, behalwe perfek gerolde kak.


Daar is geen speler interaksie AT ALL. Prysmanipulasie is letterlik net so bekwaam in 'n veilinghuis as om handmatig te koop, net 'n ander tipe. Ons moet ten minste probeer om nie net spekulasie te maak en drade soos hierdie op reddit te maak nie. 'N onbeperkte ten volle outomatiese stelsel sal waarskynlik nooit kom nie, as gevolg van die probleem van massa-inflasie. WoW verwyder hul AH omdat bots dit gebruik? Maar hulle verkoop nie. Ja, ek weet van die winste om 'n impak uit te koop. Sonder die ding-poe. As jy elke item wat jy vind in 'n oortjie wat outomaties gekoop gaan word, gooi, word dinge baie waardeloos. Die stryd teen bots is 'n ewige stryd.


As handel nie moeilik is nie, sal mense wat baie soos ek speel, die mark oorvlug met goedkoop items, sodat ander mense nie van die handel kan profiteren nie. Met 'n veilinghuis sal hulle baie vinniger kan werk. Hoe kan jy dit nie sien nie? Inflasie is dalk nie die regte woord nie, maar ek probeer dit meestal nie op 'n moeilike manier beskryf nie. Hoe meer versprei die stelsel kry, hoe moeiliker sal dit wees om op te spoor en te verbied, maar dit sal ook die moeite wat nodig is, baie ernstig vergroot. AH is perfek bruikbaar en nuttig vir die mense wat speel. Sonder onmiddelike buyouts het dit egter die gevoel van beloning en is dit nie meer die moeite werd nie. Daar is 'n ongelooflike moeilike oplossing hiervoor. Dit sal ook die lot van POE wees.


Jy verhandel 100x meer in PoE as in fokken WoW, ek het geweet dat mense hoë inhoud skoonmaak wat AH gebruik om niks anders as flesse en kos te fok nie. Daar is geen klets nie. AH, en spelers het ook uiters kragtige derdeparty-instrumente om hulle aan te meld, te haal en te manipuleer van AH-data. PoE is 'n ander spel met verskillende geldeenhede. Nie noodwendig spesifieke stelsel nie, maar ligas met verskillende stelsels. Ons kan 'n paar belangrike speler-interaksies mis. GGG het 'n veilinghuis ingesluit. As gevolg van dieselfde botsing haat jy. RMT-organisasies sal dit nie moeilik doen nie. Omdat Google alles reg oplos?


Op die oomblik moet jy die tyd spandeer om 'n eerste item te verhandel, wat letterlik nooit die moeite werd is nie. Hoekom nie dan 'n in-speletjie-handelslysinskrywing maak wat soos poe sal werk nie. Dit sal baie makliker wees om hierdie stelsel te toets op 'n vars ekonomie en nuwe gemeenskap. Daar is egter 'n goeie antwoord. Dinge wat GGG kan doen, is nul. Nie nuttig vir ons bespreking nie, aangesien dit in hierdie konteks meer spesifiek is om jou punt irrelevant te maak. Ons bespreek dit nog steeds en die uitwerking daarvan op ons ekonomie. Dus hulle is AFK irrelevant. Met die PoE-ekonomie wat op 'n veel kleiner skaal per item plaasvind, beteken outomatisering van die proses dat skommelinge 'n veel groter impak kan hê. Een met shitty China handel, een met iets anders.


Dit word ietwat teengewerk deur die feit dat die bevolking gaan af as ligas vordering, maar nie heeltemal nie. Ook, die handelsraad in spel is verskriklik. Dit sal baie makliker wees om direk in my gunsteling-speletjie in my gunsteling-speletjie te plaas! Soek presies wat jy wil, betaal 'n ander speler daarvoor. Probeer 'n AH-stelsel in een liga. En hoekom praat jy asof jou subjektiewe opinie 'n hele groep verteenwoordig? Die uwe is die argument wat mense voortdurend uitstuur. Rainblast sê iemand wat eintlik in 'n AH-ekonomie gespeel het, kan jou vertel van onderbotsings.


Ag het dit, die klagtes oor die huidige stelsel is nie omdat dit onnodig is om te gebruik, geneig is om te misbruik of vereis dat 'n private indekser optimaal gebruik word nie. Dis net omdat almal dit eenvoudig nie kan gebruik nie. Behalwe dit voel net soos kak, fok dit. Die ekonomie herstel elke drie maande. Die huidige handelsstelsel kan beter wees, maar dit is die een van die beste oplossings teen bots, aangesien dit hulle vertraag. Om te probeer om te sê dat die omskakeling van vensters of die gebruik van 'n dubbele monitor, is die enigste ding om ons spel te verwoes deur te verhandel, heeltemal fucking BS. Dit kyk na die handels-API vir onderpresteerde dinge en berei 'n boodskap voor om hulle te fluister. In die gees van jou toon sê jy dit siek. Sien die probleem hier? Op die Chinese ryk is daar nie. Maar met moeilike handel sal daar daadwerklike mark manipulasies wees.


Dit mag dalk nodig wees, en dit kan moontlik wees om dit so te implementeer dat die spel streng verbeter word, maar daar is regmatige bekommernisse daaroor. Die argument is veronderstelling. Sy redenasie is dom. Starforges vir 749c en 2 siklusse, oomblikke later. Hoekom het GGG my geld hieruit mors! Kry jy bedrog? Op die GGG-ryk, is daar onmiddellike, akkurate item-soektogte via die publieke stash-API. Enigeen wat dink poe.


MultiplicityPOE werbends einde wanneer? En as dit op die rekenaar sou kom, sou dit summier geïgnoreer word, anders as deur noobs, wat deur die botsie afgekap word wat sou skuur vir mense om dinge goedkoop te maak. GGG gebruik daardie verskoning as 'n skild. Jy kan items aan joune vergelyk, en dit kan vinniger stash-tabbladen as poe opdateer. Slegs die aantal outomatiese handel. Om nie te praat van die feit dat speletjies met 'n buyout nulpoging op die verkoperskant vereis nie. U sal binne sekondes deur botsings onderbreek word. Scamming in PoE bestaan ​​en gebeur al die tyd.


Omdat dit moeiliker sal wees om handel te kry vir items van mense wat vir prysmanipulasie val. Jy mag koop sonder om te fluister, maar dit sal baie meer kos en jy kan niks regtig vir 'n billike prys verkoop nie. Om die mark te koers sal nog moontlik wees, maar sal nie erger wees nie, eerder die teenoorgestelde. In werklikheid het ons reeds twee klasse uniques. Om poe te hanteer. Die belangrikste dinge met bots is dat hulle wins outomatiseer. Chinese stelsel direk op ons ryk, maar kan moontlik toepaslike stukke daarvan leen. Dit is die wettige kant daarvan. U kan eindelose bronne daaraan spandeer, en maatskappye wat veel groter as GGG het probeer om die botprobleme te beperk. Die vrees is dat indien handelsitems nie moeilik en vry is nie, die waarde van, wel, alles net sal afloop as die liga aangaan en die beskikbaarheid eweredig is aan die getal wat bestaan.


Om 10 mense te vra voordat hulle 'n reaksie kry en dan nog nie gewaarborg word nie, is 'n koop nie in elk geval nie. Op hierdie manier kan jy nie alles verkoop nie, aangesien jy die geleentheidskoste van verlore hoër waardeverkope moet oorweeg. JavaScript en 'n deursigtige overlay sonder om die werklike spellêers aan te raak. Daar is stelsels waar die bots net nutteloos is. Gemeenskapskommunikasie Sluit aan by ons diskord! Dit sou meer interessant wees as 'n ander monster ontmoeting op hierdie punt. Het jy al ooit probeer om wins te maak op flesse, juwele of gliepe? Enigeen wat daar dink, is nie reeds 'n veilinghuis in die vorm van poe nie. AH teen die goedkoopste prys sien hulle en gaan voort met hul lewe.


AFK, nie in die laboratorium nie, bereid om sy kaart te verlaat om die handel te maak, ens. PoE ekonomie, want daar is gilde van mense met die kollektiewe geldeenheid om daardie manipulasie op enigiets te doen. Hulle het nooit 'n enkele woord gebruik nie, hulle het dit al lankal gesê, so basies met die moeilike toegang van verkoopgereedskap, sal waarde verloor, aangesien mense al die beskikbare toerusting sal verkoop wat hulle raak, sonder verlies van geld. Daarom is 'n beperking vir outomatiese handel die enigste regte opsie as u enige soort outomatisering wil hê. En daar is stelsels wat dit bewys. Wanneer dinge seldsame op die mark raak, styg die prys en mense word gestoot om hulle te verkoop. Dan sal die presiese klagtes nog steeds hier wees. Dit is nie 'n aanbod soos in 'n kletsboodskap nie, jy verlaat 'n werklike aanbod op die item en dan kan hulle ja of nee druk. Versnel die proses deur handel doeltreffender te maak.


WoW is 'n betaalde spel. Hoekom die fokken hierdie subreddiet haat dit so baie? Dit is WORSE as poe. Soms kan jy oor jou bou praat, praat oor hul bou, praat oor hul geluk om 'n vaal op jou item te rol. As elke enkele unieke wat hulle gevind het, in 'n stamp gegooi kan word om te verkoop vir die goedkoopste moontlike prys, sal dit die prys van die item dop, aangesien kak soos uniques sindroom algemeen word tydens kartering. As valuta handel ekstra sou wees, sou ons waarskynlik 'n geriefliker handelstelsel hê sonder die probleem van massa-inflasie. Die huidige stelsel sal soortgelyk wees aan die forum of handelsklets nou, dit sal steeds beskikbaar wees, maar minder gerieflik. Laat ek jou 750c-item onderbreek elke keer as jy iets doen, tensy jou prys laag genoeg is wanneer dit die moeite werd is om te koop en weer te gee.


Hier is wat GGG moet doen. EDIT: Waw, ek word afgekeur vir vra vir skakels. Ons gee 'n kak oor die spelekonomie en die impak daarvan op spelbalans, en dat dit nie 'n moeilike veiling sal gebruik nie, sal die spel dwing om te balanseer teen perfekte toerustingbelastings. Die uitdrukking is vreemd. David Brevik het 'n paar keer kommentaar gelewer dat hy dink dat bindend in een of ander vorm 'n moontlike oplossing sou wees, om seker te maak dat items die ekonomie verlaat in plaas daarvan om net op te stap. Al die dinge wat u genoem het, maak die beter keuse van botting. U kan dan aanbiedinge aanbring. Een klas is die moeite werd en verkoop nooit. Gedurende hierdie vertraging kan dit nie gekoop word nie. Spelers kry wat hulle makliker wil hê, reg?


Ignoreer die diablo 3-deel en gaan lees die impak wat dit gehad het. Die oomblik toe GGG 'n openbare item API besluit het, was die antwoord in plaas daarvan om 'n ware handelsoplossing te implementeer. Die oomblik het botsings die PoE-ekonomie oorgeneem. Op die oomblik as jy 'n oomblik van die brein 'n fout maak, is jou produk steeds veilig in jou hande en jy kan die fout regstel. En in D3 is die probleem iewers anders gewortel. Jy beskryf 'n deflasie en jy praat oor massa-inflasie. U kan die aantal transaksies beperk deur die mark, beperk die omvang van die prys waarteen u die prys vasstel, die aantal verkoopspouses, belasting, ens. Byvoorbeeld: 'n item is by die mark geregistreer. En moenie bekommerd wees nie, ek handel my billike deel, maar ek verkies om die spel te speel en nie die mark nie.


Mense wat lobby vir 'n veilinghuis blyk te vergeet dat verkoop as 'n mens baie moeilik sal wees. Verkoop jou Starforge vir 750c? Verkoop jou Starforge vir 700c? Baie min mense kan iets goed koop, of sonder tyd belegging kan verkoop. Jy voeg 'n vertraging van een of twee minute voor die item verskyn, sodat mense die kans kry om te breek wat hulle doen om die aanbod van die aangemelde item te kontroleer. Ag, verander dit nie. GGG volg hierdie logika duidelik en bepaal die foute wat hulle op PC-weergawe gemaak het deur 'n minder doeltreffende handelsstelsel vir Xbox en Chinese PoE te implementeer. Hoe bots kan 'n beter keuse wees as die transaksies beperk is tot wat 'n mens nie moeilik kan doen nie?


Soek waaraan ons nou gewoond is, dit sal ook 'n goeie stelsel vir rekenaar wees. Dit sou na my mening genoeg wees. Boer vir die valuta om te koop wat jy nodig het ver outclasses al die ander al. Diablo 3 veilinghuis is 'n pynlike les oor waarom direkte handel sleg is vir jou spel. Sover ek weet jy het premie oortjies nodig om items te verkoop, het ek iets misgeloop? En die meeste spelers sal voordeel trek uit 'n oplossing soos hierdie, veral omdat dit die hoeveelheid prysmanuasie en swendelary sal verminder. Persoonlik is daar tye wanneer ek haat poes. Daardie soorte programme word nie toegelaat nie. Die ekonomie word herstel, maar die gemeenskap is nie. Die meeste van die onderste vlakke, soos die meeste uniques, is eintlik net die kaal minimum mense wat handel dryf, wat gewoonlik 1 uur is, want niemand sal 20 mense handmatig vir veranderingskanne verkoop nie. Verkoop jou Starforge vir 749c?


As jy nie saamstem nie, installeer EVE aanlyn en probeer om items in Jita te verkoop. Trivialiseer handel outomatisering, ry die prys gaping tussen middelmatige en goeie items. Daar is geen behoefte om die basiese handelsstelsel met 'n beperkte outomatiese stelsel te verwyder nie. Speel op 'n Mac? Onder die AH-stelsel. En nee, daar is 'n reuse verskil tussen geldeenheidsvinkels wat 'n taamlik klein winsmarge per handel het. Op hierdie manier kan jy soveel verkoop as jy wil, as jy verkopers vind wat bereid is om dit met die hand te doen, terwyl almal wat nie regtig moeite kan hê met verhandeling nie, 'n gerieflike opsie sal hê. Of koop eenvoudig die sagteware uit Asië, want dis hoe hulle dit al doen. Behalwe, niemand sal crappier items lys nie. Die probleem is dat in 'n gratis speletjie soos hierdie, toegewyde mense dit nie moeilik kan stelsels outomatiseer om meer rekeninge te maak om die perke te omseil nie. Daarom, hoe minder tyd moet ek bestee aan die handelstelsel, hoe beter.


Dit sal wonderlik wees. As jy iets verbied, is dit glad nie moeilik om te vermy as jy ten minste die intellek van 'n 12yo het nie en kan dit lank genoeg konsentreer om 2 bladsye te lees. Elke speler het 'n ander mening daaroor, vandaar hulle vrees om die onderwerp aan te raak. Verander dit net, Duh! Nou voeg jy 'n kennisgewingstelsel by sodat mense wat dit soek, in kennis gestel word. Een klas is baie chaos werd en verkoop vinnig. GGG genoeg sodat hulle ophou om op hul fokken hande te sit en interne debatte oor die handelsstelsel te hê en ten minste probeer om die duidelike ooglopende foute op te los. Behalwe dit is net 'n verkorte bedrag van wat Chris self gesê het, so gaan kyk video's na sy mening as jy meer inligting wil hê oor spesifiek hoekom.


Dit is 'n verbetering vir spelers. As handel nie moeilik is nie, stop mense om speletjies te speel. Boonop kan die spelers, met die beperking van derdeparty-instrumente, nie op enige manier tred hou met bots nie. GGG sal stoot vir 'n AH-stelsel. Dit lyk of GGG bewus is van die gevare van die implementering van 'n veilinghuis. GGG Kan jy asseblief reddit direk in poe pls implementeer? Die res van jou punt is slegs geldig as jy aanvaar dat die ergste en domste weergawe van 'n ah dit inbring. Selfsugtigheid is natuurlik, maar die behoeftes van die baie uitgewig is die behoeftes van die min. 'N Geïntegreerde AH sou niks in daardie opsig verander nie.


Diablo 3 veilinghuis was 'n veilinghuis, het 'n geskiedenis gehad van 'n skakel na regte geld, en sy versuim was gekoppel aan die druppelsisteem self. Jy kan eintlik jouself fuck as jy makliker handel wil hê, maar wil 'n beperking hê op wat ek kan verkoop. Die huidige probleem is die onvermoë om frauduleuze aanbiedings te ontmoedig en enige soort wanbetaling te voorkom. Sterkte met Shaper in PoE sonder handel. Noem dit wat jy wil, maar dit is nie iets wat aangemoedig moet word nie. Dus, teen dit, net omdat dit jou wins sou verminder, sou dit eerder selfsugtig wees. Op die oomblik was jy beperk wat spelers in die handel kan doen, is die oomblik wat jy die botsing gee. Wanneer elkeen selfs 'n bietjie ordentlike item in 'n veilinghuis vir 'n alchemie gegooi kan word sonder dat daar tyd verloor word by die speler, word items baie waardeloos, en alles wat nie perfek gerol is nie, het min waarde. Nie te praat nie, dit sal maak RMT dienste in WoW gaan absoluut mal, want hulle kan nou flip en verkoop die beste items in die spel. Funnily genoeg kan dit as 'n netwerk behandel word, met verskaffers as uitgewers en verkopers as intekenare.


Speel, in hierdie opwindende herlaai van Need for Speed. Stel jou rit op en druk die strate. Ontvang Welkom Bay, Tauranga.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.