Sondag 31 Desember 2017

Opsie handelskema kraag


Blu Putnam en Erik Norland sê goud en bitcoin was wonderlik, as dit wisselvallig is, is winkels van waarde, maar fiat-geldeenhede meer prakties. Samsung en Tencent maak die graad, terwyl 2017 die jaar sal wees vir ou ekonomie-aandele soos PetroChina. BILLION Ponzi skema blyk 'n misdaad van historiese verhoudings te wees. Deur die verkoop van 'n oproep opsie op aandele wat sy fonds na bewering besit, en toe hy 'n koopopsie teen daardie aandele gekoop het, was Madoff verskans. Die kraag is 'n goeie metode om te gebruik as die opsiehandelaar gedekoproepe skryf om premies te verdien, maar wil homself beskerm teen 'n onverwagte skerp daling in die prys van die onderliggende sekuriteit. Vir aktiewe handelaars kan kommissies egter op die lang termyn 'n aansienlike gedeelte van hul winste eet. Let wel: Terwyl ons die gebruik van hierdie metode met verwysing na aandele-opsies gedek het, is die kraagmetode ewe toepaslik deur middel van ETF-opsies, indeksopsies en opsies op termynkontrakte. Die skoonheid van die gebruik van 'n kraag metode is dat jy vanaf die begin weet wat die potensiële verliese en winste op 'n bedryf is. As jy handel opsies aktief verhandel, is dit raadsaam om te kyk vir 'n lae kommissie makelaar. Die volgende strategieë is soortgelyk aan die kraagmetode omdat hulle ook bullish strategieë is wat beperkte winspotensiaal en beperkte risiko het.


Handelaars wat 'n groot aantal kontrakte in elke handel verhandel, moet opsies uitkies. Die opsie sal die verliese dek as dinge in die teenoorgestelde rigting gaan. Nou is sy netto posisie veilig van ongunstige bewegings in enige rigting óf af of af. Geval 1: By verval as NIFTY by 4900 sluit, dan mnr. Geval 3: By verval as NIFTY by 5500 sluit, dan mnr. Die wins sal beperk word weens die verkoop van 'n OTM-oproepopsie. OTM-opsie vir 'n premie van Rs. Die vervaldatums van die opsies moet dieselfde wees. Kraagmetode is 'n uitbreiding tot Gedekte Oproep metode. NIFTY en verwag dat dit opstaan, maar ook baie konserwatief van aard. Geval 2: By verval as NIFTY by 5200 sluit, dan mnr. Hy koop een NIFTY-termyn by 5200, verkoop een 5400 OTM-oproepopsie teen 'n premie van Rs. Lot grootte van NIFTY is 50. Weereens, natuurlik werk ons ​​hier in die spreekwoordelike laboratorium omgewing.


Met ander woorde, dit is nie 'n metode met groot winspotensiaal nie. Minder makelaarsgelde en kommissies, natuurlik. As jy van hierdie artikel hou en 6 maande gratis opsie aanbevelings wil ontvang, klik asseblief HIER. Jammer, maar die styging op die opsie is ook aangepas, wat beteken dat 'n 10 oproep van 'n 10 dollar-aandele die staking prys met 1USD sal laat val indien die maatskappy USD 1 Dividend betaal. Geniet die pos hieronder en laat kommentaar op die blog. U omskep die dividend in kapitaalwins, dividend wat belas word, word weerhou selfs vir belastingvrye entiteite. As jy ooit opsies wil hê, laat my asseblief teen jou handel. Navorsing en sy deel 2 verskillende opsiesstrategieë wat omdraai om dividende te speel.


BTW die beste ding met div aandele, is om dit te verkoop voor ex date en koop dit dadelik, jy wil nie dividende kry as wat belas word nie. Soos met die verhandeling van enige finansiële produk, is daar baie strategieë om van te kies. Daar is 'n dividendspel, maar dit is nie wat jy suggereer nie. Die beste dividendspel vir belastingvrye beleggers is om 'n groot dividende te betaal wat betaalbaar is terwyl 'n kort in die geld PUT. Aangesien 'n dividendbetaling hoofsaaklik 'n waarborg is dat die voorraad op 'n bepaalde datum met 'n spesifieke bedrag sal daal, sal 'n hoë dividendbetaling aan die horison vertaal word tot laer belpremies en hoër premies. Hou in gedagte dat markte vinnig beweeg, en jy moet fyn wees om voordeel te trek uit klein prysverskille en arbitrage geleenthede. Dividendbetalings is bekende gebeurtenisse, dus sal enige geskeduleerde dividende verantwoord word in die prys van opsies. Dit bring ons dividend arbitrage in, want dapper handelaars het natuurlik 'n skema gekry om voordeel te trek uit hierdie voorspelbare prysveranderings.


In die moeilikste moontlike terme sal ek arbitrage definieer as 'n poging om geld te verdien deur klein prysverskille in die mark te benut. Leer nog net die ritme. Maar ontleders doen nooit die wiskunde in hul artikels nie of bring ook die gevolge van wisselkoersskommelings baie selde op. Phil, 'n magtige groot dankie. Jy sal bly wees om te weet ek is terug in die kassa en versigtig met 'n paar van jou gunsteling langes in die naweek. Dit help ook die verstandelike en emosionele dissipline van die handel. Jy moet aangemeld wees om kommentaar te lewer. DX is onwaarskynlik om te breek 76 of daar sal 'n groot hel wees om te betaal, dringende hoeveelhede trane wat gestort word, en gnashing van kunsgebitte oor die hele wêreld. En oor die langtermyn trek dit net stadig in waarde. Solank as wat jy Phil aan jou kant het, roep die bodem en die toppe natuurlik. As hy 'n fout maak, het hy 'n uitnemende metode wat reeds beplan is. Hey Phil, jou HOV voorstel ongeveer 3 maande gelede betaal basies vir my Philstockworld-intekening vir die komende jaar.


Sedert ek 'n lid geword het 1 Januarie vanjaar en in die kleinhandel begin skaal, is ek verbaas oor die bestendige winsgroei wat ek alreeds ervaar het, terwyl ek nie bekommerd was oor die doodmaak nie. Jy lê die goue eiers elke dag Phil! Uitverkoop my AAPL mar95-oproepe. Montecristo om jou te groet. Yorkville gedeelte van die dorp. Gelukkige vakansie aan alle lede van die PSW. Hou dit op en ek sien uit na jou nuwe portefeulje. Weereens, baie baie vir die SODA-handel van verlede week. Die beginsels betrokke is voorraad seleksie, geduld, geduld, die gebruik van deksels om winste te beskerm, roldeksels om premie-opbrengs te maksimeer en op te hou wanneer die deksels weg is en die aandeelprys hoog is. Jy doen 'n fantastiese werk.


Drie jaar rol ek rustig die posisies na wat sin maak. Heelal het my vir 'n rede na PSW gestuur. Noudat ek nie meer studeer nie en weer in die regte wêreld is, kan ek dit net soggens, by middagete en na werk nagaan. Dankie vir die voorstel om enige wins te neem verlede November. Drie jaar gelede het ek onvermydelik die verkeerde besluite geneem wat my baie geld kos. Phil: Die NFLX-oproep was wonderlik. So met 'n portefeulje van meestal kontant, is 'n paar van ons faves soos Apple en LL, JO, TOL, DIS, ens. Phil, ek wou net dankie sê vir die feit dat ek daar is. Danksy Phil, JRW en al die lede wat hul kennis hierheen deel. Dus, weer dankie ek en die ander van PSW!


Dankie vir die hulp hierop, Phil en ander. Hierdie metode bied die voorraadbeskerming van 'n put. 'N uur om julle te lees en ek het reeds vir twee maande inskrywing betaal! En wow, ek het geen idee hoe moeilik dit was om geduld te leer nie. Short Strangles, Deel 1, sien uit na Deel 2, veral die aanpassingsgedeelte. Ons werk hard om sewe kinders te versorg wat die vreugde van ons lewens is. Phil, ek moet dit aan jou oorhandig. Groot oproep van jou kant en kyk terug, dit lyk redelik voor die hand liggend. Phil Baie dankie, ek waardeer u hulp en wysheid. Dit het my byna twee jaar geneem om 3 uur per dag te spandeer om op die bal te kom en eintlik groottes te verstaan ​​en watter ambagte my persoonlike handelsstyl pas. Die inligting wat hierin vervat is, vorm nie advies oor die belastinggevolge van die neem van 'n spesifieke beleggingsbesluit nie.


Van al die bydraers op SA bied hy die mees werklike en gereed om advies te doen wat geld in my rekening geplaas het. Goue toneelstukke, die Julie ABX 30s en verkoop die 35-jarige Februarie, wat nou meestal intrinsieke waarde is. Hierdie materiaal neem nie jou spesifieke beleggingsdoelwitte, finansiële situasies of behoeftes in aanmerking nie en is nie bedoel as 'n aanbeveling vir u van enige spesifieke sekuriteite, finansiële instrumente of strategieë nie. PSW is verontwaardig. Dit is wonderlik as jy keer op keer oor dieselfde inligting gaan, en uiteindelik kliek dit. Met spreidings kan ek oproepe koop of 'n paar maande uitbring, en verkoop vooraandse oproepe of sit oor en oor. Moenie koop of verkoop op grond van enigiets wat hier geskryf word nie, die risiko van verlies van geld in die handel is groot. Dankie almal vir u bydraes en ondersteun veral u, Phil! Die studie maak vir 'n baie interessante leesstof.


My beursie bedank jou soos my gemoedsrus in handelsopsies, aandele en selde toekoms. Phil, dankie vir die opvoeding, die hulp wat jy gee en die kans om meer te leer en beter te word. Nou vis ek met baie lyne. Intellegente Belegger, Sekuriteitsanalise, ens. Hoekom was die ontleders verkeerd? Alhoewel ek dit moeilik vind om al sy bedrywighede in real-time te volg en te implementeer, was dit wat ek gevind het dat sodra u die metodologie en manier van dink het, kan u u eie ambagte uitwerk en baie suksesvol wees. Jou toesig was so baie nuttig. Gelukkige Nuwejaars vir julle almal! Die res van die rekening is daagliks handel, dek die skryf en maak voordeel van geleenthede.


Kontak ons ​​by: 403 Central Avenue, Hawthorne, NJ 07506. Klik hier om deel te word van ons groeiende gemeenskap en leer hoe om dobbelary te stop met u beleggings. Net voltooi my 6de jaar en nog steeds my gunsteling webwerf om te lees. TDA sal nie verspreidings toelaat nie; TOS doen. U het hierdie week al die tendense en markbewegings met perfeksie gebel. PSW Ek voel soveel meer inhoud nie net met die opbrengste nie, maar met die maatskappy en 'n opmerkings en die voor die hand liggende geleentheid om te leer en te leer en meer te leer. Voordat jy belê, moet jy oorweeg of dit geskik is vir jou spesifieke omstandighede en, indien nodig, professionele advies soek. Nou, ek is baie minder so; jy het my meer geleer as om geld te verdien en risiko te bestuur. Dankie vir die kennis en meer as enigiets, waardeer ek die menslike hoek, die humor en die ekologies simpatieke benadering wat selde in ander finansiële media gesien word. U kommentaar is letterlik uitstaande.


Dankie Phil, ek is vir altyd dankbaar en hoop dat ek iemand anders onder die pad gehelp het. Phil gee 'n helpende hand. Deur die spelplan te volg wat jy uitgelê het en my slimfoon gebruik het, het ek kort op olie geklim toe ons tot 61 kom. Soms moet ek rol, soms verdubbel, maar altyd weet wat ek gekry het, en voel baie kalm en gefokus dat alles wat gebeur het, ek kon hanteer. Edz speel, Ugl vertikale ens. Dit het gelyk asof jy die enigste persoon op die planeet was wat gedink het dat voorraad val, steeds moontlik was. Nou is ek 'n ywerige leser van PSW en skryf vir voyeur-lidmaatskap. Die gans wat die goue eier lê as ons omgee om te luister en te oefen. Klik hier om 'n paar getuigskrifte van ons lede te sien!


PSW terwyl ek lees op die Amerikaanse ekonomie en hoe dit van toepassing is op al die arm mense van die wêreld en vir myself as 'n nederige Britse lessenaar. Dankie weer vir die onderwys. Dankie Phil vir die lesse om in te skaal en vir die betaling te betaal. Die wêreld het meer van jou nodig. Reël nommer twee is selfs beter. Nou kry ek net die Stock World Weekly opsomming, wat ek van onskatbare waarde vind. Dankie Phil om te help, maak dit 'n baie, baie beter jaar vanjaar as verlede. Hierdie materiaal is nie bedoel as 'n aanbod of werwing vir die aankoop of verkoop van enige sekuriteit of ander finansiële instrument nie. AAPL as 'n belegging.


Hy heg baie goed en hy het 'n instituut wat hom vertel om kontant te gaan of om alles in te wees. Voorheen het ek ten minste twee jaar aan die fundamentele belegging in Buffet styl gewerk. Phil Ek moet sê dit was regtig lekker om 'n portefeulje te hê wat baie stabiel was in die lig van 'n rowwe dag vir die markte. U het die Maart 2009-mark opwaartse omkering genoem, byna die dag, en die AAPL-omkering na DIE dag. Webwerf besit en bedryf deur PSW Investments, LLC. Slegs een wat 'n student van die ekonomie en die markte oor 'n tydperk was, kon dit gedoen het, en so baie ander akkurate oproepe. Maar sonder so 'n lys, dink ek dit vereis ons om die ambagte wat 'n verskil gemaak het, uit te roep. Nóg sal ook naakte opsies toelaat nie.


Phil en die bydraes van raadslede, het ek korttermynverkope begin verkoop en oproepe om hierdie pos. Geen drama, geen hare trek, en 'n goeie kostebesparer. Phil is super, ek is 39. Duur, maar baie keer betaal vir homself. Phil het my daarop gevestig. Maya, Na jare van redelik goed om plukvoorraad te koop, het ek nog amper soveel verloor as wat ek gemaak het. Die ondersteuning wat baie van u aangebied het toe ons tydens die vuur ontruim het, het my die afgelope jaar onmeetbaar gehelp. Jy sal probeer om 'n boek te skryf! Wat 'n goeie manier om die 3de kwartaal te begin.


13 Januarie verstryk gaan vir my 'n groot maand wees, aangesien 'n beduidende aantal verkoopte posisies waardeloos sal verstryk. Uiteindelik uit al drie bene. Hierdie jaar het ek tyd in leeropsies verhandel. Gelukkige danksegging Phil en jou familie en medewerkers. Al met al sal my winste sedert Augustus 2011 as 'n netjiese toevoeging tot enige verdienste van die dag werk kwalifiseer. Soos voorgestel, neem ek die geld en hardloop na huisdepot vir 'n paar skuilingvoorrade! Mag selfs my vrou in die premie-lidmaatskap kan praat ná hierdie intelligente ambagte in 'n dom mark. Aanvanklik voel ek uit my diepte sukkel om tred te hou met die eienaardige taal van opsiehandelaars, en ek het my ingeteken met selfvertroue en onsekerheid of die klein belangstelling wat ek in opsies moet belê, genoeg genereer om my PSW-intekening te regverdig. Dankie vir al die werk wat u op hierdie webwerf plaas.


Soek Alpha 'n aantal jare gelede. Dankie Phil, want jy het die tafel geknip om kort te word en kontant te kry. Geen punt om te wag tot opex om te sien wat gebeur nie, en ek sal net 10 van die VLO-putjies verkoop om my die rondte 50 te maak. Baie dankie aan al die lede wat die paar vrae wat ek gehad het, beantwoord het toe jy nie rond was nie. As 'n langer termyn handelaar, hou ek baie van jou langtermynoproepe, aangesien ek vir een die moeilikheid om dit te noem, erken, want hoe verder jy tyd betree, word die prysbeweging moeiliker. Overall, dit is 'n baie waardevolle inligting instrument. Dit laat my toe om premie te versamel, wat natuurlik die doel is. Dankie vir u vriendelikheid en die geleentheid om Phil vanaf Februarie te sien. Dit is lekker om meer dissipline te hê met my handel. Vorige prestasie, insluitend die opsporing van virtuele ambagte en portefeuljes vir opvoedkundige doeleindes, dui nie noodwendig op toekomstige resultate nie. BCS gefinansier deur die verkope van Jan 12 275 Put.


Voorraad wêreld deur hier te kliek. Nou was dit die beste Ford wat ek ooit besit het. Enige menings wat hierin uitgedruk word, word in goeie trou gegee, is onderhewig aan verandering sonder kennisgewing en is slegs bedoel op die oomblik van hul uitreiking, aangesien toestande vinnig verander. Waarlik 'n goeie ervaring. Phils Stock World volle diens vir 'n jaar of so en het bevind dat dit uiters nuttig was. Hierdie webwerf het my tien duisende gemaak, elke jaar sedert ek lid geword het. QQQ, wat broodnodige kapitaalbeskerming bied. Sekuriteite of ander finansiële instrumente wat in hierdie materiaal genoem word, is nie geskik vir alle beleggers nie. Phil, het vandag 'n mylpaal geslaag sedert hy 2 maande gelede aangesluit het.


Is dit tyd om dit te rol na die 37 Maart. Oor 'n bietjie meer as drie weke het ek byna 1000 skoongemaak. Dit is moeilik om die proses te leer wat Phil leer, maar dit is die moeite werd. Om op hierdie bord te wees, is beter as die suksesvolle voltooiing van die Times kruiswoordraadsel. Jou lesings is soos 'n klein handjie wat my help om in die mark te wees en te veg vir my verwoeste land waar ons elke dag ons duim en meter vryheid geniet. Wees goed, bly goed. Hier is dit laat Sondagaand en ek kan wêreldklas advies kry, net deur dit te vra. Phil: Ek het gister groot tyd gelaai op jou voorstel van die AMZN 75-op-een-naweek. Hy is 'n skat, suiwer en eenvoudig. Jou webwerf bly my lewe daagliks verander.


GTC beveel my posisies op 76 af te sluit en vir 'n paar onverklaarbare rede het die DX na afsluiting vasgespikkel en nou kan ek veilig sê dat jy weer vir my bevestig het dat jy een van die beste beleggingsdienste is wat ek nog teëkom . Dit is werklik lewensverandering. Geregistreerde Verpleegster, so is my vrou. Die winste wat ek in daardie handel gerealiseer het, het my bevredig toe ek Vrydag my portefeuljewaarde lank geneem het. Dankie dat jy ons gesond gemaak het! Verskyn op hoofblad, Ongekategoriseer. Phil, het jy per toeval die weeklikse webinar op Youtube al gepubliseer? Dankie aan almal wat hier bydra, wat 'n soet manier om te handel, soveel geleenthede. Sommige was daghandelaars wat versprei het. Toekomstige handel terwyl leer om 'n waardebelegger te wees.


Of jy nou 'n beginner, gesoute of professionele is, daar is baie te wete gekom oor aandeleopsies en opsies wat handel oor hierdie baie insiggewende webwerf. Phil, jy is wonderlik, en nie net is jou markinligting nie, maar jy het die moed om dit te noem soos dit is en skryf dit in 'n goeie toon. Edward Szado en Thomas Schneeweis, kyk data vanaf Maart 1999 tot Mei 2009. Oor die algemeen is ek vroeër as die meeste uit, maar my resultate is oor die algemeen baie beter as wat hulle was toe ek 80 koppies limonade uit een suurlemoen probeer druk! Phil vir die verandering van my denkwyse. Oor die einde van die jaar het ek regtig begin om te raai al. Phil, onthou ons asseblief hoe mooi KONTANT is! Phil is die regte saak. Nogmaals dankie dat jy 'n slegte markweek in 'n wonderlike persoonlike week verander. Die handel is een jaar gelede op 'n netto krediet gestel en vyf minute gelede verlaat vir 'n 49 dollar per kontrakwins.


Gewoonlik wanneer dit in die mark gebeur, is ek freaking out, maar ek het eintlik geld verdien hierdie week danksy jou. Goeie voorraadopnames maak nie noodwendig geld nie. En geniet dit om dit te doen. In elk geval wou ek hê jy moet weet dat dit my derde uitvoering is op grond van jou kommentaar en aanbevelings wat ek gevolg het en hierdie een het ook tot my voordeel gewerk. Lief vir ons of vertrek, met jou geld terug! My portefeulje het die afgelope paar maande 'n hoë mate van stabilisering behaal. Phil, Optrader of enigiemand wat aan PSW verwant is, is 'n geregistreerde finansiële raadgewer en mag posisies in die genoemde aandele besit. Dit kan enige tyd sonder kennisgewing verander. En ek dank al die lede wat hard gewerk het om ons te help om beter handelaars te word, en ek sal ook beter mense sê. Om aan te meld vir 'n gratis proeftydperk, kliek hier. En ek het die oproepe op BTU en JPM teruggekoop, ek het die ander dag gevra, en ek laat dit nou vir my ontbloot word, so voel ek beter.


Die spoed waarteen NFLX-opsies verval, was neerslagtig. Die laaste week is minstens 500 uur werd! Liggies in die bullish rigting. Sy ambagte maak sin en sy metode is gesond. Hierdie webwerf sal jou wonderlike dinge regtig leer as jy net aandag gee. Dit lyk nie meer of ek baie gemis het nie. My probleem was om te swaai vir die heinings. Nóg PSW of sy affiliasies is verantwoordelik vir enige foute of weglatings of vir die resultate wat verkry word deur die gebruik van hierdie inligting.


Phil in hierdie groep, want dit is 'n waardevolle les wat ek van hom leer. Sy advies en inligting is uitstekend. Verkoop aandele en maak wins. Live Bank Nifty Opsies Open Interest Tool Launched Nadat ons 'n paar versoeke van ons lesers gekry het, word Bank Nifty-tracker nou by ons portefeulje gevoeg en live uitgevoer. Onlangs het die Indiese regering 'n besondere skema aangekondig in hul begrotingsnotas wat baie aandag geniet het, veral goudhandelaars en spekulante. Definisie: 'n Kraag is 'n opsie-handelsmetode wat opgerig word deur aandele van die onderliggende voorraad te hou, terwyl beskermende putte gelyktydig gekoop word en verkoopsopsies teen daardie houer verkoop word. Daar is twee dele om 'n kostelose kraag te skep. Terselfdertyd wil jy jou voorraad verseker van enige ongeluk, kraag is die beste metode om jou aandele sonder enige koste te verseker en jou te verseker indien die aandeelprys drasties val.


Byvoorbeeld, as u 100 aandele van Infosys besit wat tans teen Rs verkoop. Hy het persoonlik en aktief verhandel in NIFTY termynkontrakte en opsies, aandele. As die Infosys-aandeelprys bokant die Rs is. In die geval as jy 'n voorraad besit wat aansienlik toegeneem het sedert jy dit gekoop het? Indien u die dienste van 'n ervare handelaar benodig wat waardevolle en gedetailleerde mentordienste kan bied om u te help met die ontwikkeling van u handelsvaardighede, stel ek voor dat u hom kontak om te bespreek of sy mentor diens u sal pas. Nul koste boord of nul koste opsie is 'n opsie tegniek om die winste behaal op die behoud van aandele te beskerm. Bull and Bear mark siklusse. Sal dit lei tot verdere daling in goudpryse? Hulle is 'n afgeleide van prys aksie, niks meer as 'n wiskundige komplekse verlamming.


Dit is 'n baie eenvoudige opsie metode wat veilig gebruik kan word om die wins wat op houaandele toegeval het, te beskerm. Een belangrike kenmerk van 'n suksesvolle handelaar is om te verstaan ​​wat in die regte wêreld dit vereis om 'n rupee te verdien. Monetisering van die Versekeringsgedrag van Koop en Beleggers In die lang termyn is die rigting van die meeste aandelemarkte altyd op. Dit word gedoen deur 'n kontrakte te koop op die voorraad wat u besit. Handel die Vlugtige Markte met hierdie eenvoudige tegniese metode. Gebruik opsies as beleggingsinstrument vir enige bateklas. Narendar Rathod, opsies strateeg, www. Oorsig Nifty and Bank Nifty uurlikse kaarte handhaaf die downtrend met weerstandsgebied wat rondom 8366 kom. Die eerste stap is om jou wins te beskerm of te sluit. Die beskermende kraag metode behels twee strategieë bekend as 'n beskermende put en bedek oproep.


Kraagjies kan beleggers beskerm teen massiewe verliese, maar krae voorkom ook massiewe winste. Die uiteindelike doel van hierdie posisie is dat die onderliggende voorraad steeds styg tot die skriftelike staking bereik word. Terwyl hierdie oortreders regdeur die moderne geskiedenis mag. Die skema is sedert 2005 in plek. DIE TELEGRAAF, 12 Maart 2016. ETS funksioneer op die lang termyn. Carbon Pulse media outlet, is 'n informele voorstel wat onder ander lidlande en ander sleutelspelers onder bespreking word. Vir laasgenoemde stel Frankryk 'n reeks stappe voor, waarvan sommige voornemens is om verder te beskryf in die komende voorleggings wat daarop gemik is om moontlike probleme te versag. EU die prys van koolstof toelaes meer mededingend te hou en meer sekerheid te bied aan maatskappye, beleggers en regerings. MSR waar hierdie teruggelaaide toelaes geplaas sal word.


Voorstanders argumenteer dat die versekering van die volgehoue ​​sukses van die emissiehandelskema noodsaaklik is om hierdie doel te bereik. Die MSR, soos anders bekend, sal in 2019 begin. Sagte kraag vir stabiliteit? Onder persoonlike koolstofverhandelingsskemas sal 'n koolstoftoelaag toegeken word aan elke individu, wat gebruik en verhandel word op dieselfde wyse as in nasionale en internasionale koolstofverhandelingsskemas. Persoonlike koolstofverkeer beweeg vinnig op die politieke agenda, aangesien erkenning groei van sy potensiaal om dringende kwessies van klimaatsverandering en natuurlike hulpbrongebruik aan te pak. Dit bied belangrike navorsing oor die ekonomiese en beleidsbeperkings en implikasies aan, en dit sal noodsaaklik wees vir enigeen wat betrokke is by navorsing oor emissiehandel of beleidmakings. Onder persoonlike koolstofverhandelingsskemas sal 'n koolstoftoelaag toegeken word aan elke individu, wat gebruik en verhandel word in dieselfde. Fusaro en bekende energiemark deskundige en kommentator Tom James, hierdie boek demonstreer dat die kragte van energie en omgewingskwessies en gekoppel is meer as ooit tevore. Die begin van die Europese uitstoot en handel in 2005 en die implementering van die. Payne bied 'n teoretiese raamwerk en konteks vir studente wat.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.